2014. február 21., péntek

Ready

Sziasztok, mint ígértem itt vagyok, bár kissé későn, de meghoztam nektek néhány dolgot. Meg kell mondjam nagyon, de nagyon izgulok a Daughter of Hope miatt, hogy is fog nektek tetszeni. Írása javában áll most is, én pedig azt hiszem, eljött az idő, hogy bejelentsem, a hivatalos kezdési időpontot. Amikor elindul a Prim's Story második évada, újabb (remélem) érdekes dolgokkal. Szóval Hölgyem és Uraim. Daughter of Hope kezdési időpont:



                         2014. március 8 (szombat)
Mit nem mondjak, én már baromira izgulok. Éééés, ezáltal hoztam nektek egy posztert, ami a Daughter of Hope első hivatalos :) poszterének tekinthető, s nem tudom, mennyire jó, mivel csak most gyakorlom a képszerkesztést, de életem első ilyen jellegű szerkesztett képe. Remélem mindenkinek tetszeni fog: 

4 megjegyzés:

  1. Szerintem jó lett a poszter.((: március 8, gyere már. :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik :) Március 8..... húú én meg izgulok, hogy fog e tetszeni nektek :)

      Törlés
  2. Sziia :) Nekem tetszik a poszter, ha először csináltad - mondjuk én sem tudok jobbat - de kicsit sötét lett. Nem annyira "reményes". Milyen programmal csináltad? :)
    Március 8. Oké, ott lesz a karomon a február 28 mellett ^.^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Értem, hát még kezdő képszerkesztő vagyok, ez az egyik első munkám, Pizappal csináltam :3
      Március 8..... jujj, hát ismételni tudom magam, de izgulok, hogy nektek hogy fog tetszeni :)

      Törlés