2014. február 26., szerda

Daughter of Hope

Hölgyeim is Uraim, hivatalosan is bejelentem, hogy a mai napon, 2014 február 26án 19:54kor befejeztem a Daughter of Hope utolsó fejezetét!!!! Egyszerűen még mindig a sokk hatása alatt vagyok, hogy igaz a blogon itt kezdődik, de én nekem sikerült megalkotnom a történet folytatását, méghozzá 282 oldallal! Igaz, hogy november óta írom, s még az epilógus nincsen kész, de még is nagyo nagyon örülök és nagyon nagyon izgulok is. Mert hogy itt viszont hamarosan kezdődni fog a második rész, és így, hogy már minden csavart tudok, remélem nektek is tetszeni fog. Nem is húzom tovább a szót, csak ennyit jelentettem volna be.... te jó ég........ :))
May the odds be ever in you favor! ;)
C,<3

4 megjegyzés:

  1. Juj gratulálok! :D
    Én az életenát írását fejeztem be ma, pontosan 20:00-kor. :3 Még nekem sincsen epilógus, de készen van a történet, annyira durva...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm <3
      Neked is gratu az Életenáthoz :) Igen, ilyenkor az embernek fura érzései vannak.... egyszerre büszke és szomorú, de hihetetlen megtapasztalni egy ilyet, hogy tényleg befejeztél egy saját történetet :)

      Törlés
  2. Ajj, pedig már azt hittem előbb hozod a részt...Egyébként gratulálok!
    Lesz a második évadnak is trailer-e? (oké, gondolom ez a legkisebb dolog, de engem érdekel :D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :3
      Igen, lesz trailere természetesen csak még zenét kell hozzá keresnem. Ha bárki tud valami jó kis zenét (nem feltétlenül lassút) akkor írjon;)

      Törlés