2014. március 1., szombat

Dizájnolás + utolsóutolsó

Jóestét mindenkinek! :) Mint láthatjátok éppen dizájnoltam egyet, s bár nem vagyok kész még, de kíváncsi vagyok, hogy eddig hogy tetszik nektek. A gyönyörű fejlécért egy hatalmaaas nagy köszönet jár Bridgetnek avagy Dorinénak, nagyon nagyon köszii :D Igaz még a menüvel egy kicsit dolgozom, de meglátjuk, hogy mit fogok kihozni belőle, a lényeg, hogy megpróbálom megoldani :)De ez itt az első Daughter of Hope dizi, és mint láthatjátok, már a blog neve is megváltozott: Daughter of Hope (Prim's Story 2) - re. Ja és feltettem néhány szereplő képét is, valamint még tervezek egy két dolgot. De egyszerűen képtelen vagyok elszakadni a Prim's Storytól és nem is fogok! Winter Poppy blogján láttam egy bejegyzést, amiben leírta a kedvenc komijait. No, ez nekem is nagyon megtetszett, szóval most néhányat fogtok olvasni a kedvenceim közül. Természetesen minden komment nagyon nagyon sokat jelent nekem, és köszönöm mégegyszer hogy itt voltatok, kommenteltetek és remélem ez a jövőben is így marad :)

Nos akkor:

Szia Clove! Nagyon tetszik az ötlet, a megközelítés, azt viszont tisztázni kéne, hogy hogyan változtattad meg a könyvben leírt cselekményt... Mi van a harmadik nagy mészárlással? Katnissel és Peetával? Honnan indul a történet? Mi van a Győztesek Falujával? Az anyjukkal? persze tudom hogy még csak a prológus és az első fejezet van fent, és elég nehéz lehet kifejteni ennyi dolgot, de nekem ezek nagyon hiányoztak. Különben, nagyon tetszik hogy Prim személyéből mutatod be az egészet, mert talán ő is azok közé a karakterek közé tartozik, akikből a könyvben elég keveset kaptunk, így nagyon örülök, hogy róla is nyitott valaki blogot. Ráadásul ez a valaki, nagyon jól fogalmaz, élvezet volt ezt a két rövid részt végigolvasni, komolyan. Nagyon tetszett a párbeszéd rész is, és hogy Prim ennyire hálás és felnéz a nővérére. Várom a következő fejezetet, és sszámíthatsz rám mint olvasó és mint lelkes kommentelő.:D - ezt a komit Winter Poppytól kaptam, el volt a blog legelsőőő kommentje :)

Hú, hallod, én most megéheztem... :D Jó részletesen írtad le a kajákat, nyami! Na de a lényeg: annyira várom már, hogy Prim megérkezzen a Kapitóliumba, remélem, hamarosan így lesz! Várom a folytatást. :):  - Bridget

Remény... milyen érdekes dolog. Olyan helyeken lobban fel, ahol az ember azt gondolná, hogy már rég elveszett. Például a viadalon. Nagyon tetszett, jól megcsináltad! - Sally

Clove, tudod mi tetszik nekem a legjobban ebben a történetben? Az, hogy annyira jól összeraktad Prim ártatlan, mégis erős személyiségét! Ahogy olvasom, sokszor arra eszmélek, hogy hmm igen, ez tényleg olyan, amilyennek lennie kell. :) Én mondjuk nem annyira szeretem, ha az egész fejezet leírás (most konkrétan csak erre az egyre gondolok) , de szeretem a sztorit továbbra is, természetesen :)  - Flo


Ó igen, milyen jól beleraktad ezt a reményes dolgot! Kirázott a hideeeg... :DD: - Dorine

Hűűű, hallod, én magam is szomjas lettem. :) Azért kemény körülmények közé taszítottad szegény Primet. Nem bánsz vele kesztyűs kézzel. Viszont nagyon bírom, hogy miután vagy 4-5 egymástól független és hasonlóan kreatív Aréna után tudtál egy még újabb, még hasonlóan kreatív Arénát hozni Te is. Gratulálok! És én is várom a folytatást - Ancsi 


Mit kell mondjak, Isabelle ezzel a megmozdulásával a kedvenc karakteremmé nőtte ki magát. Ritka (különösen egy E/1-ben írt történetben), hogy nem a főszereplő a kedvenc karakterem, hiszen vele tudok legjobban azonosulni. De ez nagyon tetszett. Nem gondoltam volna Isabelle-ről, hogy ilyen... bátor. Nem mintha gyáva nyúlnak tartottam volna, de azért ez mégis meglepett. Az rendben van, hogy tud harcolni - hivatásos körzetből van. Az oké, hogy jószívű - mindenhol lehetnek kivételek. Még az is elmegy, hogy okos - különleges tehetség. De hogy emellett még szókimondó bátorsággal is megáldotta a sors, az azért már több, mint igazságtalan. Bírom az ilyen karaktereket. Johannát is szerettem. És igen, Isabelle a kedvencem ebből a sztoriból. Jó rész volt, tetszett :) - Sally


Jézusom mi a jó Isten lesz itt?? (Hirtelen milyen vallásos lettem xD - Vivi


Vártam, hogy felpattannak a medvére és elvágtatnak a messzeségbe, mint az Arany iránytűben... de beszéljünk inkább a történetről :D Klassz rész volt, végre kapnak valami ajándékot :) Remélem Katniss mellékel valami bíztató tanácsot- például hogy lovagolhattak volna a medvén... na jó befejeztem :D - Vivi


Elérted, hogy a részt szinte végig röhögjem. Most elképzeltem, ahogy Harry énekel és komolyan sírtam a röhögéstől! Még a székről is lefordultam! Igaz, hogy az arénában vannak sikerült vicces és viszonylag nyugis részt hoznod. Siess a kövivel, mert még kiváncsibbabb vagyok, ha van ilyen szó.- Reni Everdeen


Hát nem lehet letörölni a vigyort az arcomról. Annyira szuper fantasztikus király izgalmas és sorolhatnám még milyen rész volt. Erre sosem gondoltam volna, hogy Prim szerelmes lesz... Harry-be!:D Jajj de várom már a következő részt.(: De örülök nekik.:D - Lejla


Nem hiszem el! De komolyan! Fantasztikus lett! Nem találok szavakat! Nagyon várom a második évadot! Úristen! Komolyan nem hiszem el!! <3 <3 <3 Puszi: Vivi :) . Vivien Brumán

Clove, annyira gratulálok!!:)) Nagyon jó befejezés lett, és habár tudtam róla, azért vártam, hogy na most ezt hogy is oldod meg. De nem erről akarok leginkább írni, hanem arról, ami eszembe jutott rögtön azután, hogy elolvastam az utolsó szót. Nagyon durva, hogy ennyire fiatalon mennyire kitartóan és jól vezetted ezt a történetet, és sosem hoztál "rosszabb" részt. Egy TEHETSÉG vagy, hallod?:)) Nagyon várom, hogy mit hozol ki a Daughter of Hope-ból, de azt hiszem fogsz még meglepetéseket okozni ;) - Flo 

hát szóval ez volt itt a Prim's Story és visszaemlékezve néhány kommentje. Mindenkinek köszönök mindent, nagyon nagyon (és ismét) 
Hamarosan pedig indul a Daughter of Hope :))
Jóéjt minden olvasómnak, sok THGs álmot :D





2 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon jó lett az új dizi, nagyon tetszik. És ez a fejléc. *-*
    A kommentek között pedig ott vagyok hihi. :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát nagyon örülök, hogy tetszik :) a fejléc Bridgettől van, hatalmas köszönet neki <33
      Igeeen ott a te kommented is. nagyon örülök, hogy annyit írtál nekem, és hogy tetszett a sztori, remélem a Daughter of Hope is fog :)

      Törlés