2013. november 1., péntek

Elnézést!

Sziasztok! Most nem részt hozok mint láthatjátok. Hanem itt a blogomon is szeretnék elnézést kérni valakitől, méghozzá Ancsitól, akit sajnos elvileg elvesztettem mint olvasómat :( Tudom, hogy ez nem segít, de azért elmondok valamit. Igen, néha nekem sem tetszik valami, és eldurran az agyam, és néha olyanokat írok, ami másoknak nem tetszik. Azért nem gondoltam ennyire súlyos dologra. Igen tudom hogy ez túl sokszor volt, és hogy voltak akiknek nem tetszett, de nem szeretnék ilyen kis dolgok miatt olvasókat veszíteni. Oké hülye voltam, most tényleg eldurrant az agyam és azért írtam ezt. Sajnálom, én nem akartam senkit sem megbántani, vagy elveszteni. És igen, ha szerintetek is kicsit túlzás volt nyugodtan megírhatjátok, nem baj. Tényleg nem gondoltam erre, Ancsi nagyon sajnálom! Mostantól ilyen nem lesz. És ez most a ti döntésetek, mennyire hisztek nekem, és mennyire hiszitek el, hogy többet ilyen nem lesz, tudom, hogy talán van olyan, aki ne hinné el. Túlzás volt, nagyon sajnálom, elnézést kérek minden olvasómtól!

2 megjegyzés:

  1. Én a helyedben kivenném az egész pipás rendszert. Te sem kattognál folyamatosan azon, hogy hányan pipálnak, és - ahogy te fogalmaztál - az agyad sem durranna el. Figyelj, el kell fogadni, hogy vannak olyanok, akik tényleg csak olvasnak. Őket hiába kérleled, nem fognak pipálni, és akárhányadszorra is írod, hogy kevesled a pipákat, annál jobban nem fognak. Így úgy tűnik, mintha csak arra mennél, hogy minél több pipa legyen, személy szerint mondjuk én ezt nem feltételezem, de hát na. A másik, ott van az a nagy szám a megtekintések mellett, meg a sok pozitív komment, ez miért nem elég?:) A helyedben ugrálnék örömömben, hogy ennyien olvasnak, és hogy ilyen sok hozzászólás jön. Szóval szerintem hagyd a pipákat a francba, koncentrálj arra, amivel elégedett vagy.

    VálaszTörlés
  2. Hát igen, meglátom mi lesz, de szerintem ki fogom szedni a pipás rendszert. De viszont annak nagyon örülök, hogy tényleg sok a megtekintés, azt hiszem most már inkább azokat fogom figyelni, mert, mint mondtad, tudom, hogy lesznek olyanok, akik csak olvasók maradnak. A kommenteknek, pedig nagyon de nagyon örülök :)

    VálaszTörlés