2014. május 31., szombat

9. fejezet III.

Halihó, íme az új fejezet. Nem is tudom, mit mondjak, azt hiszem muszáj volt írnom egy ilyet is, és lehet, hogy nem a leg cselekménydúsabb lesz, de érzelemben gazdag. Köszönöm a komit és a pipákat, és jó olvasást :)
ps: szurkoljatok nekem, holnap konfirmálok :) Ideges, ideges, de remélem menni fog :)
                                                                                                                                 

És Harry Black. Harry Black. Úgy érzem magam, mint annak idején az Aratáson, amikor meghallottam a nevemet. A szó, a mondat nagyon lassan jut el a tudatomba, mintha csak akárhányszor megérkezne az agyamba, az ellökné onnan, nem engedve, hogy megtudjam az igazságot. De ez még is megtörténik. Hirtelen úgy érzem magam, mint a fa, amelybe belecsapott a villám, úgy vág hasba a mondat, hogy azonnal könnyek szöknek a szemembe. Harry Black a Kapitólium foglya. Snow elnök emberei most elfogták őt, és ki tudja, hogy mit tesznek vele. És ez egy ember miatt van. Miattam. Hirtelen eltörpül előttem a Tizenharmadik Körzet, a sok kérdés és a tudatlanság, csak is Harry neve zakatol a fejemben. Magam előtt megjelenik a fiú, amikor az Aratáson kihúzták, és félénken vánszorgott fel a színpadra. Amikor újraélesztettem az Aréna utolsó perceiben, és nem akartam elveszíteni. Amikor a gyomrom begörcsölt, mert megcsókoltam az Arénában. Hogy nem akartam sohasem hogy Harrynek, az egyetlen embernek akit nagyon de nagyon szeretek a családomon kívűl baja essen, de ezt most megtörtént. És miattam. Én tettem, én gerjesztettem a lázadást. És ekkor minden kitör belőlem. Olyan sikoly tör fel a torkomból mely egyáltalán nem hasonlít Primrose Everdeenre, és az öt ember, akik  ezt mondták most eltűnnek, akárcsak a forgó föld. A könnyeim patakokban kezdenek ömleni, ahogy a térdem hirtelen rápréselődik a hideg padlóra. De a szemem előtt csak is a fiú, akit szerettem, Harry lebeg, mintha beleégett volna a retinámba, és nem akarna onnan távozni.
-       Nem lehet! Nem lehet! Harry kérlek gyere vissza, gyere vissza! – a hangom erős, és teljes erőmből ezeket a szavakat kiáltom, miközben a könnyeim, mint a nagy vízesés, amiről leugrottunk Harryvel az Arénában, úgy folynak. Harryvel. Érzem, hogy a sós és erős könnyek szinte beterítik az arcomat, és később már csak elmosódott foltokat látok a világból, egyedül a hangos zokogásom, a kiáltásom és a szívem szűnni nem akaró dobogása van jelen. A könnyfátylon keresztül is látom a fiút, amint esetleg a Kapitólium kínozza, miközben nagy kék szemeiben könnyekkel segítséget kér. Nem lehet! Úgy érzem magam, mintha a szívemben egy nagy kést forgatnának, ami eltölt erős fájdalommal, és félelemmel, és a testemet remegésre kényszeríti. Úgy érzem, hogy a sós könnyek már átáztatják a ruhámat és a hajamat, s lehullanak a lábamhoz, ahol talán már pocsolyát képeznek. Érzem Harry szorítását a kezemen, hallom a hangját, a félő kiáltását, miközben csak is az zakatol az agyamban, hogy ez mind miattam van. A körülöttem lévő világban pedig mintha a káosz tört volna ki. Kiáltva
próbálom a kezemről levakarni a fiú szorítását, és hadonászva próbálom eltüntetni a képeket, amin ő szerepel. Pedig csak ez van előttem. A hangom már teljesen berekedt, és csak olyan, mint annak idején, amikor Kökörcsin egy furcsa betegséget kapott el, s a szemeim már fájni kezdenek a belőlük folyó könnyektől, miközben valahol, nem tudom hogy hol, összegörnyedve és remegve ülök, és csak is a félelembe és a fájdalomba burkolózom. A könnyeken keresztül csak elmosódott foltokat látok, és a szipogásomtól és a kétségbeesett kiáltásaimtól alig hallom, hogy mi történik körülöttem. Pedig több ember is érkezik. Hallom, ahogy egy fiatal lány megszorítja a vállamat, és kedvesen beszél hozzám, de én csak szipogok, és képtelen vagyok bárkit is beengedni a világomba. A hangok elmosódnak, egyedül vagyok, mintha egy nagy burába lennék zárva, amin belül csak a könnyek és a fájdalom létezik. És ebbe a burába pedig hiába is akar betörni bárki. Nem lehet! Nem lehet, hogy Harry már nincs itt. Pedig hiába próbálom, nem hallom a szívdobogását és képtelen vagyok megfogni a kezét. Valahol, kilométerekkel arrébb van, de a szívemben is. A remegés még mindig rázza a testemet, amikor meghallok egy hangot, egy olyan hangot, ami miatt hirtelen mintha egy lyuk keletkezne a burkon, ahogyan a szavak beszivárognak hozzám-
-       Prim. Kérlek figyelj rám! Félek, hogy valami bajod van! – lágy és kedves hangok, s miközben megpróbálom kinyitni lassan a könnyáztatta szemem, meglátok egy hosszú, vörös tincset, és hatalmas égkék szemeket, amik akár csak az enyémek, könnyel és szomorúsággal vannak tele. Annie Black az. Harry testvére, a lány, akivel egészen jóban lettem. Próbálok kinyögni valamit a torkomon, de mintha eltömítették volna azt, így csak remegő kézzel hadonászok a semmibe.
-       Ó, Istenem jól vagy. Jól vagy! – Annie kezei hirtelen felém lendülnek és olyannyira szorosan ölelnek át, mint a dzsungelben az indák a fát. A dzsungelben segített nekem Harry. Az emlékre ismét ömleni kezdenek a könnyeim, de nem megyek vissza a burába, helyette csak erősen kezdek kapaszkodni Annie kezébe.  Mintha félnék, hogy valami távoli elvinne innen.
-       Hidd el nekünk is nagyon fáj. Jobban, mint hinnéd. De most…. de most valahogy ki kell bírnunk. – a hangja remeg és akadozó, s látom, hogy alig bírja magát tartani. Nekem az akit szerettem, akárcsak neki. Harry volt a bátyja.
-       Amikor megmentettem az Arénában…. – kezdem, de a hangom túl halk, és túlságosan remeg.
-       Amikor meghalt az Arénában azt hittem, hogy te győzöl. De újraélesztetted. Nem foglalkoztál azzal, hogy mit gondolhat az elnök, a Kapitólium, de tetted, amit a szíved diktált. Megmentetted a testvéremet.. – Annie arcán lassan lefolyik egy könnycsepp, de közben halványan próbál mosolyogni. Érzem, hogy a fejem erősen fájni kezd, s majdnem hogy elszédülök, ahogyan a sajgó fejemet, és szememre gondolok.
-       Tényleg? – a torkom erősen kapar és bármelyik pillanatban képes lennék újra kiabálni, de hangom nincs hozzá. Annie lassan sóhajt egyet, és erősen megfogja a kezemet. A kék szemei alatt fekete karikák húzódnak, s az arca beesett, de még is látszik, hogy milyen szép lány. Akárcsak Harry mennyire jó…
-       Igen. Köszönöm. És azt is hogy figyelsz. A többiek nagyon megijedtek. Kivéve a nővéred. Ő azt mondta, hogy ismeri a szerelmi bánatot. És az igaz szerelmet.
-       Volt itt Katniss? – óvatosan megdörzsölöm az arcomat, ami olyan erősen kezd fájni, hogy kishíján feljajdulok.
-       Igen volt itt. Azt mondta, hogy ha jobban leszel, akkor találkozhatsz vele, anyukáddal és apukáddal. És a vezetőkkel. – hirtelen felrémlik, hogy nem tudom, mit keresek a Tizenharmadik Körzetben, miért vagyok itt és mit kell tennem. És hogy ha nem tudtam volna meg, mi történt Harryvel talán már tudnám. Hirtelen ismét könnyek gyűlnek a szemembe, de lassan próbálok nyelni és pislogni.
-       El szeretnék menni a vezetőkhöz. Valahogy, megtudni, hogy mi történt.
-       Készen állsz rá? – látom a lány aggódó tekintetét, ahogyan szorítja a kezemet, és érzem a belső fájdalmam, ami olyan erős, hogy képes lenne széttépni. A fájdalom, a félelem és a bánat behálóz engem, de most lehet, hogy fontos dolgokat kell megtudnunk. Hogy miért vagyok itt és az életem miért változott meg ilyen durván ennyi kis idő alatt. Igaz lelkemben félek a találkozástól, és még egy darabig itt maradnék Annievel, de nem tehetem. Muszáj megtudnom az igazat.

-       Azt hiszem. – bólintok remegő ajkakkal.

2 megjegyzés:

  1. Drága Clove!
    Ideje volt egy újabb kommenttel megáldanom téged. Azt hiszem, ez lett az új kedvenc részem. Ahogyan kifejezted Prim érzéseit, elképesztő! Teljesen élethűen írtad le, már majdnem ott tartottam, hogy Primmel együtt sírok.
    Az előző fejezetekre visszatérve - később sikerült őket elolvasnom -, azt a részt végig mosolyogtam, mikor "Effie a vadonban" remeklett. Aztán utána jött a vonatút. Na amikor a bombák csapódtak be, megijedtem, nem gondoltam volna arra, hogy "megtámadják" őket. És az előző részben az utolsó két szó... Jajj. Prim biztos át fog élni még egy-két szörnyűséget a közeljövőben, úgyhogy kitartást neki... :)
    Várom a következőt!

    Ölel, Leia <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon nagyon köszönöm <3 Nagyon örülök, hogy tetszett a rész, és olyan jól esik ilyeneket olvasni komolyan :)
      Effie a vadonban, na azt muszáj volt beleírnom :D
      Hát, minden kiderül, de kint is van az új fejezet, remélem az is tetszeni fog
      Ölel: Clove <3

      Törlés