2013. augusztus 4., vasárnap

4. fejezet III.



Letelepedem a kanapén Katniss és Haymitch közé és felhúzom a lábamat a kanapéra. Vajon kik lesznek az ellenfeleink? Kikkel kell majd megküzdeni az Arénában? Lesznek talán nagyon okosak, erősek és persze ott lesznek majd a Hivatásosak is. 24 – en leszünk, de csak egy győzhet. 23 ellenfelem lesz. Ott van köztük a Körzettársam, Harry Black is, aki jelen pillanat a fotelben ül és feszülten figyeli a televíziót. Vörös haja, kissé kócos, mint az Aratáson volt, és mélykék szemével türelmesen tekinget fel a tévére. Harry Black. Valahonnan ismerős nekem, talán találkoztam már valamelyik rokonával. Nem tudom, mikor és milyen körülmények között, de valami rémlik nekem.  Vele személyesen nem, de valamelyik hozzátartozójával biztosan találkoztam. Hirtelen eszembe jut a lány, aki sírt az Aratáson, aki talán Harry barátnője lehetett. Mármint szerintem. Vajon mit gondolhat most az a lány? De még mielőtt bármit is tovább gondolnék, megkezdődik a tévéadás. Az ismétlések. Körzetenként haladnak, tehát először az 1. Körzetet mutatják. Hivatásos Körzet, mint látszik. A fiú Kiválasztott magas és igen izmos, 17 éves, a neve pedig Christian. Elég jóképűnek tűnik, illetve barnásszőke a haja, napbarnított a bőre és nagy szürke szeme van, mikor fellép a pódiumra csókod dob néhány szőke, viháncoló lánykának, akik mint a  csitrik, kórusban nagyot sóhajtanak. Nőcsábász a fickó. Undorító. Szerintem. A lány, szintén izmos, látszik, hogy eddzették, de ami a legjobban megfog benne az a vörös haja. Nem olyan mint Harry – é, hanem szinte tűzpiros. Charlotte – nak hívják. A 2. Körzet fiú Kiválasztottja, Alexander, szőkés hajú, hihetetlen izmos, és toronymagas. Igazi, vérbeli Hivatásos, aki félelmet is keltő. Nagyot sóhajtok. Eddig csak kemény elenfelet látok. És ott van a lány. Az a fekete haj. Az a fekete szem. Az az arc. Az a 15 év. Clove! Ez a lány szakasztott mása Clove Kentwellnek. A neve pedig…. Isabelle Kentwell. Kentwell.! Atya ég! Hiszen ezek rokonok. Nem csak rokonok, hanem testvérek. Ikrek. Clove ikertestvérét sorsolták ki. Nagyot szaltózik a gyomrom. Szegény Isabelle.  A Viadal elvette az ikertestvérét. És most őt húzták. Ahogy teljesen meglepődötten, kissé félve és kissé dühösen kilépked a színpadra, látom, hogy ez a lány nem Hivatásos. Hanem fél, kissé mérges és ideges. Mint én voltam az Aratáson. Az ujjaimat pásztázom. Valahogy nem érzek ellenszenvet a lányban, hiába Hivatásos Körzetbe való. Ezután valahogy nem tudok igazán figyelni, kivéve, mikor a 6. Körzetből való két önkéntest mutatják. A fiú neve Carlos. Fekete hajú, szürke szemű és kissé sötétebb bőrű. Van vagy 190 centi, és iszonyatosan izmos. Ő nem kissé, hanem nagyon félelmet keltő. És önkéntes. Tehát Hivatásos lesz. A lány neve Phoebe. Akkora mint a fiú, ugyanolyan hajú, és szemű és ő is önkéntes. Testvérek. És mindketten Hivatásosak. De a lányban a tekintete fog meg. Gonosz, ravasz és úgy néz végig az embereken, mintha lesajnálná őket, mintha felsőbbséget élvezne. Veszélyesek. Nagyon veszélyesek. Nem tetszik nekem ez a testvérpár. Nagyon nem. A 9. Körzetből egy kis szőke, göndör hajú 12 éves lányt húznak, akit Sarah – nak hívnak.. Lágy arca és kedves tekintete van. Kissé hasonlít rám, 12 évesen. Sőt nem is kissé. Tavaly én is hasonló voltam. Ám mielőtt láthatnánk a 10. és 11. Körzetet, Effie hangosan felsikolt és az ablakhoz tipeg

-       Óóó! Megérkeztünk! – kiáltja izgatottan


7 megjegyzés:

  1. Lol, azt vetted, hogy Clove-ot Isabelle Fuhrman játszotta, és te a történetben az Isabelle nevet adtad az ikertestvérének? xD Ez tetszik. Viszont az kicsit furcsa, hogy Clove tizennyolc volt a Viadalon, akkor az ikre hogy lehet tizenöt...? Na mindegy, ennek ellenére igen érdekes kis mezőnyt állítottál össze, kíváncsi vagyok, mi fog kisülni belőle... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én úgy tudtam, hogy Clove tényleg 15 volt:) mindenhol úgy írták hogy 15
      Szerintem annyi is volt:)

      Törlés
    2. Hát szerintem is, így is írtam, szóval :)

      Törlés
  2. Hupsz, Clove tizennyolc volt? :) Hát én úgy vettem, ja hogy Isabelle Fuhrman játszotta és hát s színésznő tiZenöt ( vagy tizenhat?) éves, így lett ő is tizenöt. Na nem baj megfiatalítottam Clove - t:)) És igen örülök hogy tetszik a mezőny, hamarosan rakom a szereplők képeit. Köszi a kommentet! :D

    VálaszTörlés
  3. Nekem is tetszik, hogy az Isabelle nevet adtad Clove ikertestvérének. És egytértek, elég húzós kis mezőny állítottál elő. Csak így tovább! Ez a rész is tetszett. Várom a következő részt!

    VálaszTörlés
  4. Hát igyekeztem erős mezőnyt összeállítani, örülök, hogy tetszik :) Hamarosan újabb fejezet:)

    VálaszTörlés
  5. Nekem is tetszik a mezőny :) Csak azt furcsállom, hogy hogy kerültek a 6-ba hivatásosok? Na mindegy, ettől függetlenül imádom!

    VálaszTörlés