2013. augusztus 19., hétfő

Willow Shields képválogatás

Sziasztok! Mint látjátok, most nem fejezetet hozok, hanem egy teljesen más dolgot, amit hirtelen ötlöttem ki (és gondoltam, ha ennyit vagyok a gépnél megcsinálom) Szóval egy úgynevezett Willow Shields-Primrose Everdeen képválogatást hoztam, ami Willow (és Prim)  életútját követi olyan 10 éves korától a mostani13 (a sztorimban 14) évesig. Mivel ő történetünk főszereplője, Willow pedig egyik kedvenc színészem, nagyon élveztem a képgyűjtést, mivel egyébként is Primről kevesebb képünk van. Szóval ha tetszett, és még szeretnétek ilyet más szereplőkkel (Isabelle, Sarah stb) akkor egy pipával háláljátok meg a képeket :)
                                                                                                                             

  Ezen a képen olyan tíz éves lehet, és irtóra cukii :) Kicsi Prim :)










                  Ismét egy cukiság. Itt még egy kiskacsa a forgatásról :) (persze az Aratáson nem ilyen)















      Nekem nagyon tetszik az a konty, amit a sztoriban is sokszor visel. Éés Willow is fogszabályzós volt, mint én :D















              Willow ikertesója Autumn ( mint ősz :)  Jujj, milyen lett volna, ha Autumn játssza Primet... bár hogy melyikük az idősebb azt  nem tudom, lehet hogy Willownak húga van, ellentétben a sztorival.















                 Willow és Prim, itt már nagyobb (és mintha sötétebb lenne a haja) Jó az a fejpánt :)














Prim és Ruta :) Jó Willow haja :)
















 Willow, aki részt vett egy kampányban, és aki ismét nagyobb :)



















     Willow is segítőkész, akárcsak Prim :)
















                             



            Willow és Prim manapság :) Mint látszik itt már eléggé sötétszőke színű a haja, és ő pedig igazi nagykacsa :D














     Ez amolyan összehasonlítás, mennyit változott Prim és Willow :)









ui: Nekem  nagyon szimpatikus a színésznője is, ti hogy vagytok vele? És köszönöm szépen a 6 pipát és a komikat Ancsinak és Sweetnek :)
Jóéjt, mindenkinek szép THG-s álmokat :)

































 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése