2014. március 7., péntek

Hamarosan.....

Sziasztok! Fúha, nem is tudom, mit is írjak..... az ember tényleg észre sem veszi, milyen gyorsan repül az idő. Hiszen befejeztem a Prim's Storyt, és most már úgy állunk, hogy holnap érkezik a Daughter of Hope első része, illetve prológusa, de az eléggé hosszú prológus lesz :) Izgulok? Ez eléggé enyhe kifejezés, hiszen igaz, hogy én, mint író, tudok minden egyes csavart, függővéget, jó vagy éppen rossz dolgot, de még is őszintén kíváncsi vagyok, hogy nektek hogy fog tetszeni. Mint írtam, a Daugher of Hope-ot már befejeztem, itt van előttem 278 oldallal, egy prológussal, egy epilógussal és soook sok fejezettel. S bár én már (elvileg) befejeztem Prim történetét, nektek még csak most kezdődik ez az egész...... és azt kell, hogy mondjam, tényleg iszonyúan izgulok. Hiszen sikerült megírnom egy sztorit, ráadásul két résszel, szereplők sorsát, boldogulását és életét, én pedig közben teljesen úgy vettem észre, hogy ők a mindennapjaim része lettek. Csak természetes volt, hogy itt van Prim, Harry, Katniss, Isabelle és a többiek, akik úgy is mondhatjuk mindig a legjobb pillanatban nyaggattak, hogy folytassam már a sztorijukat. Valamikor egyszerűen ránéztem valamire, és beugrott egy csavar, máskor sokat gondolkoztam rajta, majd egyszer csak megálmodtam. De a lényeg, remélem számotokra elég izgalmat fog tartogatni a Daugher of Hope..... legszívesebben elspoilerkedném nektek az egészet, de írói kötelességem, hogy nem tehetem, mindössze annyit mondok, hogy lesz köze a Kiválasztotthoz. És természetesen a Hope is nagy szerepet fog kapni...... No, és van benne valami, egy nagyon furcsa dolog, ami hirtelen jutott eszembe, és mondhatni, eléggé merész, szinte kemény ötlet. Igen, néha furcsaságok pattannak ki a fejemből, és kíváncsi vagyok, hogy ehhez mit fogtok szólni, ehhez a remélhetőleg igen furcsa fordulathoz. Meg úgy általában a sztorihoz...... várom, várom...... és eszméletlenül izgulok..... szóval ne menjetek sehova, mert holnap érkezik a történet prológusa, és utána a többi rész. Dizájn is kész, a szereplők képei is tölt, a sztori is megvan...... Szóval Hölgyeim és Uraim, készüljetek, holnap indul a Daughter of Hope, Prim történetének folytatása. Sose hagyjon el benneteket a Remény :)) 
Clove <3


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése