2013. szeptember 25., szerda

13. fejezet II.

Sziasztok! Nos egy fontos infót közlök először: vasárnap este, x-faktor előtt befejeztem a Prim's Storyt. Nos még javítgatni fogok rajta, de hivatalosan nincs több írnivaló :) Hihetetlen érzés komolyan. Dee hamarosan elkezdem majd a sztori második részét, amit a szavazásban 100%-osan szerettetek volna, egyenlőre annyit mondanék el, hogy a címe Daughter of Hope lesz, ami magyarul annyit tesz, hogy a remény lánya. Hogy tetszik a címe? Nos a második az, hogy a múlt fejeztre össz vissz 5 pipa érkezett és 34 megtekintés, ami azért kevés. Figyeljetek, én csak néhány pipát szeretnék, ha megnézitek a fejezetet, akkor tényleg nem nehéz egyet pipálni. És igen, ha itt jártok és látjátok a fejezetet és tetszik, akkor tényleg ennyi visszajelzést legalább kérnék, mert én igyekszem, hozom a részeket, és tudom, hogy vagytok. Kérlek, egy fene pipa nem nehéz! De remélem a fejezet tetszeni fog.
C.
                                                                                                                         
Ami az elmúlt néhány órában történt velem, azt nem kívánom még a leg ádászabb ellenségemnek sem. Legelőször is Effie felvetette velem a hatalmas magas sarkú cipőt. Nos, én mint 12. Körzetbeli, még soha életemben nem jártam magas sarkúban, sőt alig láttam valaha ilyen cipőt, s már maga a látványa is megrémített. Hatalmas sarkak, ronda fűzöld szín, s amint a lábamra húztam, máris szorítani kezdtem. Éppen hogy sikerült felállnom, rögtön orra is estem, magának Effie – nek kellett felsegíteni, majd egy szék körül járkáltam a cipőben, ami további négy esést eredményezett. Körülbelül 2 órán át kellett gyakorolnom, hogy normálisan meg tudjak állni, de a járás még mindig nem ment tökéletesen, nos és ehhez hozzávetve pedig a hosszú ruhát, valamint a csilingelő ékszereket, újabb 2 óra, amíg megtanultam rendesen vonulni, leülni úgy hogy ne igazgassam a ruhát, ne csilingeljenek hangosan az ékszerek, s hogy minden tökéletesen nézzen ki, ahogy Effie Trinkett mondaná. 4 igen kemény óra a kísérőnkkel. Azt hiszem még soha nem fáradtam el ennyire. Sajgó lábakkal és üres elmével indultam az ebédlőbe, ahol Katnissel kell majd találkoznom, akivel valamilyen tulajdonságot emelünk ki rólam, és azt hangsúlyozzuk az interjúban. Tulajdonság? Nagy kérdés. Nem értem, miért nem lehet az embernek úgy viselkedni az interjún, amilyen ő maga, hiszen kinek lenne kedve megjátszania magát mások előtt. Mindenki olyan, amilyennek született, vannak rossz és jó tulajdonságai egyaránt, amiket nem kell takargatni, elfedni és nem kell szégyellni sem. Primrose Everdeen vagyok a 12. Körzetből, a nővérem pedig az előző Viadal győztese. 12 pontot kaptam, és a felvonuláson a tiszta reményt jelképeztem, a reményt, amely erősebb a félelemnél, már ha ez igaz is. És orvos, azaz gyógyító vagyok, úgy ahogy anya megtanított, és úgy ahogy az elmúlt években felhasználtam a tudásomat.Ez vagyok én. Ahogy belépek az ebédlőbe, meglátom a nővéremet, aki az asztal felé görnyed és sem lát, sem hall, csak a fekete haja hullik az arcába, miközben a sok, elé kitett finomságot habzsolja. Ösztönösen a hasamhoz kapom a kezemet, mikor hirtelen korogni kezd a gyomrom, és érzem, ahogy lassan összefut a nyál a számban, a hatalmas, és csodálatos tészta láttán, amit egy Kapitóliumi felszolgáló tett az asztalra. Ahogyan lassan enni kezdek, érzem, ahogy a gyomrom, ismét görcsölésbe vált át, hiába éreztem, és érzem a finom illatokat, és hiába eszem a finosmágokat. Mintha mostanában túl sokszor ennék keveset, és sokszor lennék rosszul az ételektől. Pedig ennem kéne, méghozzá nem is keveset, ugyanis az Arénában szükség van a sok pluszkilóra, és kell hogy az embernek legyen némi vésztartaléka, magára az igazi játékra. Mert ez az Éhezők Viadala, igen, az éhezőké. Hirtelen ismét elfog a szorongás, ahogy elgondolkodom rajta, hogy a fenébe találhattak ki ilyen borzalmas nevet, ennek az egésznek, hogy Éhezők. Mert talán azt várják, hogy mi, a gyengék, akik életküben alig jutottak valami táplálékhoz, hogy mi küzdjünk a hatalmas fegyverekkel.Nincs mese, lesz Aréna, és lesz Viadal, amin részt kell majd vennem. Ahogy a nővéremre pillantok, látom, hogy az arcán az elkeseredettség, és a szomorúság ül, s mintha szürke szemeiből kiveszett volna, a fény, a játékos és pajkos mosoly fénye, amelyet oly sokszor láttam. Az Aratás óta a vonaton láttam ilyennek, és tudom mit jelent nála ez a nézés. Azt hogy ő is tudja, hogy hamarosan közeleg a Viadal, ahol én részt veszek, és tudom, hogy ő sem szereti az interjúkat. Kiállni Panem színe elé, miközben magunkat mutogatjuk, és megjátsszuk, na ezek az interjúk. Persze támogatókat lehet vele szerezni, de így is a Kapitólium lakói előtt kell ugrálni, megmutogatni magunkat, és olyan dolgokat csinálni, amiket normális körülmények között nem tennénk meg. Nem tetszik ez nekem, és fogadni mernék, hogy neki sem. Egy pillanatra magam elé bámulok, és az interjúkon gondolkodom, amelyek puszta jelentése is félelmet és szorongást, valamint még több gyomorgörcsöt vált ki belőlem.
-       Figyelj, Katniss! – kezdem és leülök a nővérem mellé.
-       Engem már Panem eléggé ismer tavalyról, és szerintem mostanról is. Tudják, hogy megmentetted az életemet, tudják, hogy 12 pontot kaptam, talán még a gyógyításról is tudnak. Mi lenne ha nem foglalkoznánk ezzel az interjús dologgal. Nem szeretném megjátszani magam, csak egyszerűen én akarok lenni Primrose Everdeen. És ezt nem kell gyakorolni. Mit szólnál, ha csinálnánk valami mást együtt, például beszélgetnénk egy jó nagyot, azt úgy is régen tettük. Mit szólsz? – mosolygok halványan a nővéremre, miközben megfogom a hideg kezét. Hogy ismernek engem, hogy tudják ki vagyok, hogy én biztos vagyok a dolgomban, ez egyáltalán nem igaz. De tudom és érzem, hogy mit akar a nővérem és arról is tudok, hogy én hogyan érzek ebben a szent pillanatban. Hogy inkább közösen beszélgessünk, mintsem azt tanuljuk, hogyan kápráztassuk el a színes népséget, akik majd a halálunk óráján már másnak fognak szurkolni. Ismét megijedek.
-       Nem rossz ötlet. Mutattam már neked a tetőt? – kérdezi, miközben feláll a székétől

4 megjegyzés:

  1. Na heló!
    Még mindig itt vagyok, várom a következő fejezetet, szóval számíthatsz rám:) Mindig is szerettem ezt a történetet, és ez ezután is így lesz. Ne haragudj, ha nem írok mindig véleményt, egy-egy fejezet végére, de ez is azért van, mert az esetek nagy részében telefonról olvasok, és azon nem lehet hosszabb véleményt rendesen leírni. Örülök, hogy Prim nem fogja megjátszani magát. Szerintem neki nem állna jól. A gyógyítással nagy szerencséje lesz az arénában, én úgy gondolom. Várom a következőt!:)
    xoxo.:Szocsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Nagyon örülök neki, hogy tetszik a sztori, és hogy számíthatok rád, ez nagyon jól esik <33 Igen, Prim nem olyan tipusú, de majd kiderül, hogy mi lesz az interjúnál. Igen, a gyógyítással tényleg szerencsésnek mondhatja magát, és igen, annyit megmondok, hogy Lesz szerepe ennek még az Arénában is :)

      Törlés
  2. Neked is csak azt tudom írni, amit Bridgetnek.
    Nagyon gáz úgy odamenni egy oldalra, hogy mindenütt az vár, hogy pipáljatok már.
    És hogy erőst filózok azon, hogy aki ezt nem fejezi be, azt nagyon sürgősen kiveszem a Fanfic sarokból.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Figyelj Ancsi, ez végül is igaz, megértelek, ha már eleged van abból, hogy sok oldalon van ilyesmi. De, az az igazság, hogy én hozom a részeket, dolgozom a blogomon, és igyekszem, és igen lehet, hogy a 34-ből többen nézték többször, vagy telóról is, de nekem fontosak a vélemények. Az viszont igaz, hogy az ember mindig nem kérhet ilyesmiket, de én sem vetemedek olyasmire, hogy pipahatár, és hogy kötelező pipálni. Igazából az talán jobb is, ha az emberek tényleg azt gondolják a fejezetre, hogy ez igen! és ezért pipálnak. És én ilyen hülyeségeket alapból nem csinálnék. De nem akarok én ebből semmi veszekedést tényleg, és nem szeretnék lekerülni a fanfic sarokból sem, össz vissz számítok a véleményekre, ennyi az egész. De Te vagy az, aki már írta nekem, hogy bízzak magamban, és ez igaz, szóval igyekszem kevésbé írogatni ilyeneket, de azért a vélemények még mindig számítanak nekem.

      Törlés